Sprzęt dla zbieraczy
Aktualizacja Galahad wprowadziła zupełną nowość: sprzęt dla zbieraczy. Co dokładnie robi ten ekwipunek? Dowiecie się tutaj!
Zbieractwo nie jest powszechnie kojarzone z ekwipunkiem i walką, wymaga ono jednak od graczy zapuszczenia się w głąb otwartego świata i narażenie się na niebezpieczeństwa w nim czyhające. Z tego powodu każda profesja zbieracka (Zbieracz Włókna, Drwal, Górnik Rudy, Pracownik Kamieniołomu i Oprawiający Zwierzęta) posiada od teraz odpowiadający jej zestaw ekwipunku, wyposażony w zaklęcia pomocne dla danej profesji. Ponadto, w przyszłości zaktualizujemy ich wygląd, co uczyni je jeszcze piękniejszymi i bardziej unikalnymi!
Każdy zestaw składa się z czterech przedmiotów: Czapki, Odzienia, Butów i Plecaka. Przedmioty te można odblokować w gałęzi zbieractwa na Tablicy Przeznaczenia. Na przykład: aby odblokować sprzęt Drwala Stopnia 5, będziesz musiał odblokować gałąź Drwala Znawcy (Poziom 5).
Sprzęt ten musi zostać oczywiście stworzony, co można zrobić u Narzędziarza. Czapka, Odzienie i Buty znajdziecie w zakładce Zbroi, natomiast Plecak znajdziecie w zakładce Akcesoria.
Plecak, który zajmuje miejsce peleryny, posiada umiejętność pasywną, która zmniejsza wagę odpowiadającego mu surowca o całe 50%. Będziecie mogli przenosić więcej surowców niż kiedykolwiek!
Czapka, Odzienie i Buty posiadają po zaklęciu pasywnym, które zwiększa ilość otrzymywanych surowców odpowiadających danemu zestawowi sprzętu. Oznacza to, że zbierając surowce w danym zestawie zbierackim, otrzymacie dużo dodatkowych surowców. Bonus do otrzymywanych surowców zwiększa się z każdym Poziomem sprzętu.
Jeśli założycie cały zestaw, Wasza wydajność zbierania zostanie zwiększona o następujące wartości:
- Poziom 4: 10% premii do wydajności zbierania
- Poziom 5: 20% premii do wydajności zbierania
- Poziom 6: 30% premii do wydajności zbierania
- Poziom 7: 50% premii do wydajności zbierania
- Poziom 8: 70% premii do wydajności zbierania
Poza przydatnym zaklęciem pasywnym, Czapka, Odzienie i Buty posiadają po zestawie podstawowych zaklęć, oraz po jednym zaklęciu unikalnym dla danej profesji zbierackiej do wyboru:
- Czapka: Blok, Oczyszczenie lub zaklęcie profesji
- Odzienie: Opatrywanie Ran, Zasadzka, Lodowa Tarcza lub zaklęcie profesji
- Buty: Bieg, Zapał Wędrowcy lub zaklęcie profesji
Przyjrzyjmy się poszczególnym zestawom sprzętu dla zbieraczy i ich unikalnym zaklęciom!
Zestaw Zbieracza
Jeśli zajmujecie się zbieraniem Włókna, zestaw Zbieracza jest w sam raz dla Was!
Czapka Zbieracza: Magiczny Pyłek
Rzucasz magicznymi pyłkami, które dezorientują wszystkich przeciwników na około powodując, że chodzą bez celu. Stajesz się także niewidzialny. Tracisz niewidoczność, jeśli otrzymasz obrażenia lub kogoś zaatakujesz.
Odzienie Zbieracza: Duch Zemsty
Nakłada na gracza tarczę, która pochłania obrażenia i trwa przez kilka sekund. Gdy tarcza jest aktywna, szybkość zbierania wzrasta. Gdy tarcza zostanie zniszczona przez otrzymane obrażenia, nastąpi wybuch zadający obrażenia wszystkim przeciwnikom na około i unieruchamiający ich.
Buty Zbieracza: Eteryczna Ścieżka
Doskok do wybranego miejsca. W trakcie doskoku zyskujesz niewidzialność i odporność na wymuszone efekty odrzucające. Po dotarciu w wybrane miejsce twoja szybkość ruchu i udźwig zostają zwiększone przez kilka sekund.
Zestaw Drwala
Wycinaj drzewa dla cennego Drewna jeszcze bardziej wydajnie dzięki zestawowi Drwala!
Czapka Drwala: Pnie Drzew
Rzucasz za siebie pniami drzew. Każdy trafiony przeciwnik zostanie odrzucony.
Odzienie Drwala: Oczyszczająca Zbroja
Tworzy oczyszczającą tarczę, która zwiększa szybkość zbierania i odporność przez kilka sekund. Gdy tarcza jest aktywna, przeciwnicy zadając ci obrażenia, tracą wszystkie pozytywne efekty stanu.
Buty Drwala: Tarcza Sprintu
Nakłada tarczę na gracza, która może pochłonąć obrażenia przez parę sekund. Z nałożoną tarczą zwiększa się szybkość ruchu i maksymalny udźwig. Wyprowadzenie ataku dezaktywuje tarczę.
Zestaw Górnika
Cały czas tylko zbierasz Rudę? Zdobądź swój własny ekwipunek Górnika!
Czapka Górnika: Pieśń Motywująca Pracownika
Usuwa i zapewnia niewrażliwość na wszelkie efekty negatywnie wpływające na ruch przez kilka sekund. Nie zapewnia odporności na efekty wymuszające ruch, takie jak odrzucenie.
Odzienie Górnika: Wietrzna Tarcza
Otacza cię wietrzna tarcza przez kilka sekund. Za każdym razem, gdy otrzymujesz obrażenia, otaczający cię przeciwnicy zostają odrzuceni na odległość. Dodatkowo twoja zbroja i odporność na magię zostają zwiększone.
Buty Górnika: Ucieczka
Zwiększa szybkość ruchu oraz maksymalny udźwig. Po aktywacji nie możesz rzucać zaklęć ani atakować przez krótki okres czasu.
Zestaw Pracownika Kamieniołomu
Ci z Was, którzy dzierżą potężne młoty do zbierania Kamienia, zrobią dobry użytek z zestawu Pracownika Kamieniołomu.
Czapka Pracownika Kamieniołomu: Odporność na zmęczenie
Zwiększa twoją odporność na kontrolę tłumu przez kilka sekund. Przeciwnicy, którzy zadają Ci obrażenia zostają spowolnieni (efekt kumuluje się do 9 razy).
Odzienie Pracownika Kamieniołomu: Przypływ Sił
Zwiększa szybkość zbierania przez kilka sekund. Co sekundę zwiększa twoje odporności (kumuluje się do 10 razy).
Buty Pracownika Kamieniołomu: Motywujący Ból
Zwiększa szybkość ruchu i maksymalny udźwig przez kilka sekund. Za każdym razem, kiedy otrzymujesz obrażenia, twoja szybkość ruchu zwiększa się dalej (kumuluje się do 5 razy).
Zestaw Skórnika
Jeśli to Skóry są tym, czego szukasz, zdobądź zestaw Skórnika, który da Ci dodatkową przewagę nad dzikimi zwierzętami, które napotkasz.
Czapka Skórnika: Pułapka na Niedźwiedzia
Umieszcza na ziemi pułapkę. Pierwsze przeciwnik, który w nią wejdzie zostaje spowolniony i otrzymuje obrażenia czasowe. Dodatkowo pułapka zmniejsza odporności zwierzyny łownej.
Odzienie Skórnika: Trucizna Zwierząt Łownych
Przez następne 40 s wszystkie twoje zwykłe ataki będą zatruwać zwierzęta łowne i zadawać im dodatkowe obrażenia czasowe. Trucizna nie ma wpływu na inne cele. Otrzymujesz również tarczę leczenia, która zwiększa twoje odporności i ulecza się czasowo.
Buty Skórnika: Zapach Dziczy
Zwiększa twoją szybkość ruchu i maksymalny udźwig przez kilka sekund. Po aktywacji wzmocnienia, nie możesz przez chwilę atakować ani rzucać zaklęć. Stworzenia nie będą Cię atakować przez cały czas wzmocnienia.