Aktualizacja Oberon - Patch 5

Aktualizacja Oberon - Patch 5
Spis treści:

CHANGELOGS

Rozszerzenie Rubieży

Do świata Albionu zostały dodane trzy nowe duże regiony na RubieżachSiluria (odpowiadająca rozmiarem i wartością Cumbrii) oraz Zachodnia i Wschodnia Glouvia (odpowiadające rozmiarem i wartością odpowiednio Zachodniej i Wschodniej Anglii). Mimo, że te regiony będzie można przejmować podczas następnego Dnia Inwazji (18 maja) i będą one generowały wyssaną energię i skrzynie z łupami, lecz nie będą zapewniały punktów sezonowych na obecny (szósty) sezon GvG. Punkty sezonowe zaczną generować na początku Sezonu 7.

Z racji tego rozszerzenia i redystrybucji portali na Rubieżach, Postacie NPC – Manipulator Energii zostały dodane w pobliżu Bramy wymiaru w każdym z Miast Królewskich.

Aby dowiedzieć się więcej na temat tych zmian i zobaczyć listę portali/połączeń miejskich, kliknij tutaj.

Reset powiązania portali

Gracze mogą od teraz usuwać swoje powiązania z portalami (tzn. powiązanie portalu danego miasta z portalem na Rubieżach) raz na 30 dni. To sprawi, że gracze będą mieli więcej elastyczności w wyborze powiązanego portalu, ale będą dokonywali zmiany tylko z ważnych powodów (przenosiny gildii, duże strategiczne okazje, pilna potrzeba dostępu do nowego terytorium itd.). Możliwość zmiany powiązania poprzez podróż przez Rubieże do portalu w innym kolorze pozostaje dostępna.

Zmiany dotyczące Obozów Oblężniczych

Po wydaniu tej aktualizacji, połączenia Obozów Oblężniczych w No Respite i Carpet of Bones zostaną zmienione z Caerleon na odpowiednio Martlock i Thetford. Nowo utworzone Obozy Oblężnicze w Desecrated SandsTorn Earthand Badbury Bog będą połączone z pozostałymi Miastami Królewskimi. Ta zmiana powinna znacznie ułatwić rywalizację o kontrolę nad Miastami Królewskimi.

Lista Ulubionych Wysp

W odpowiedzi na prośby społeczności, gracze mogą od teraz ustawiać wyspy jako ulubione w interfejsie Planowania Podróży, dzięki czemu mają do nich łatwy dostęp, bez konieczności wyszukiwania.

Nowy klaster z Rynkiem w Caerleon

Aby zmniejszyć przeludnienie, dodaliśmy drugi klaster z Rynkiem w Caerleon, dostępny poprzez przejście na południe wewnątrz Banku Caerleon. Oba klastry zapewniają dostęp do tego samego Rynku, z tymi samymi przedmiotami na sprzedaż, zleceniami kupna, zleceniami sprzedaży i zakupionymi dobrami i mogą być używane naprzemiennie.

Zmiany i ulepszenia

  • Dostosowano ustawienia pojawiania się Bram Piekieł w związku z rozszerzeniem Rubieży:
    • Fale generacji Bram Piekieł od teraz tworzą więcej Bram Piekieł w świecie gry (50 -> 80)
    • Moby-Strażnicy Bram Piekieł od teraz nie znikają po 29 minutach, lecz pozostają w miejscu na czas nieokreślony
    • Większe Bramy Piekieł 2v2 od teraz pojawiają się w czarnych i czerwonych strefach nieparzystego stopnia (np. T3,T5,T7)
    • Większe Bramy Piekieł 5v5 od teraz pojawiają się w czarnych i czerwonych strefach parzystego stopnia (np. T4,T6,T8)
  • Zoptymalizowano wiadomości tekstowe wyświetlające się nad postaciami (wartości obrażeń itp.) dla lepszej grywalności podczas dużych bitew
  • Srebro upuszczone przez graczy po powaleniu ma od teraz twardy limit w wysokości 700 sztuk Srebra na przedmiot (powinno to wpływać jedynie na sprzęt z wyższej półki)
  • Zmniejszono obiektywną wartość przedmiotu dla Pieczęci Areny z 64 do 6 celem zmniejszenia kosztów naprawy wytworzonych przedmiotów Areny
  • Zaktualizowano animację dla NPC Kuźni Artefaktów
  • Usunięto dźwięk galopu w miastach
  • Dostosowano i usprawniono dźwięki dla wszystkich zaklęć Mieczy, Łuków i Kusz pod względem intensywności i kilku brakujących dźwięków
  • Przedmioty związane z Wiosennymi Rytuałami zostały usunięte z Kupca Ozdób

Zmiany Balansu Walki

Tajemne Kostury

  • Zamrożenie Czasu (Wielki Tajemny Kostur):
    • Czas trwania zamrożenia: 3s -> 4s
    • Czas odnowienia m.p. 1200: 34s -> 30s
    • Czas odnowienia m.p. 1700: 30s -> 26s

Topory

  • Pijawka (um. pasywna):
    • Uzdrawianie na atak: 5.10 -> 6.10

Łuki

  • Zatruta Strzała (wszystkie Łuki):
    • Zasięg: 11m -> 13m
  • Szybki Strzał (wszystkie Łuki):
    • Zasięg: 11m -> 13m

Kusze

  • Autoostrzał (wszystkie Kusze):
    • Obrażenia na Tick: 37.00 ->30.00
    • Obrażenia od wybuchu: 89.00 -> 82.00

Przeklęte Kostury

  • Kataklizm (Kostur Potępienia):
    • Obrażenia: 120 -> 160
    • Czas trwania osłabienia: 8s -> 6s
    • Zasięg czarowania: 10m -> 12m
    • Czas odnowienia: 45s -> 30s

Sztylety

  • Pijawka (um. pasywna):
    • Ozdrawianie na atak: 3.73 -> 4.50

Ogniste Kostury

  • Ogniste Tornado (Płonący Kostur):
    • Obrażenia na Tick przeciwko graczom: 51.00 -> 60.00

Mroźne Kostury

  • Mroźny Wiatr (jednoręczny Mroźny Kostur):
    • Obrażenia: 160 -> 174
    • Czas stania: 0.6s -> 0.2s
    • Czas trwania unieruchomienia: 1.57s -> 2.00s
  • Burza Lodowa (Lodowy Kostur):
    • Obrażenia przeciwko mobom: 16.70 -> 20.00
    • Obrażenia przeciwko graczom: 35.00 -> 45.00
  • Lodowy Kryształ (Śnieżynka):
    • Czas odnowienia: 45s -> 30s

Młoty

  • Łamacz Żelaza (wszystkie Młoty):
    • Opóźnienie ciosu: 0.5s -> 0.4s
    • Czas stania: 0.6s -> 0.5s
    • Zmniejszenie odporności: 0.12 -> 0.15
  • Łamacz Ziemi (Obuch):
    • Szerokość obszaru ogłuszenia: 1.5m -> 2m
  • Pijawka (um. pasywna):
    • Uzdrawianie na atak: 5.68 -> 7.00

Buzdygany

  • Groźny Cios (wszystkie Buzdygany):
    • Opóźnienie ciosu: 0.6s -> 0.5s
    • Czas stania: 0.7s -> 0.6s
  • Wendetta (Buzdygan z Camlann)
    • Od teraz także ogłusza wszystkich przyciągniętych wrogów
    • Obrażenia: 113.96 -> 62.00
  • Usunięto zaklęcie Opóźniające Uderzenie; dodano nowe zaklęcie Święta Ziemia:
    • Tworzy przed tobą obszar o promieniu 3m. Obszar utrzymuje się przez 6s i wycisza wszystkich wrogich graczy znajdujących się wewnątrz obszaru (ignoruje odporność na kontrolę tłumu). Stworzenia znajdujące się wewnątrz obszaru są wyciszone na do 2.8s. (Tooltip will list duration as 8 seconds until Patch 6.)
    • Czas czarowania: 0.8s, Czas odnowienia: 7s, Koszt energii: 6% maksymalnej energii
  • Pijawka (um. pasywna):
    • Uzdrawianie na atak: 5.86 -> 7.00

Kostury Natury

  • Reanimacja (wszystkie Kostury Natury):
    • Zdrowie na Tick: 60 -> 80
    • Koszt energii na tick: 8 -> 6
    • Wzrost energii na tick: 10 -> 8

Kije

  • Rozdzielenie (podstawowy Kij):
    • Czas stania: 1s -> 0.6s
  • Pijawka (um. pasywna):
    • Uzdrawianie na atak: 4.17 -> 5.00

Włócznie

  • Pijawka (um. pasywna):
    • Uzdrawianie na atak: 4.81 -> 5.80

Zbroje

  • Pośpiech (Kurtka Łowcy):
    • Zwiększenie obrażeń: 10% -> 20%
  • Pole Elektryczne (Kurtka Prześladowcy):
    • Czas odnowienia: 60s -> 45s
  • Aura Kradzieży Życia (Kurtka Diablika):
    • Minimalne uzdrowienie: 7.02 -> 8.80
    • Maksymalne uzdrowienie: 23.09 -> 29.9
  • Fury (Soldier Armor):
    • CC Duration increase per stack: 7% -> 4%

Hełmy

  • Uleczanie Ratunkowe:
    • Efekt jest od teraz nakładany na do 5 sojuszników w promieniu 4m

Poprawki

  • Naprawiono błąd, przez który przedmioty mogły stać się niewidzialne po przeniesieniu z jednego pojemnika do drugiego przy wysokim pingu
  • Naprawiono błąd, przez który skrzynie w Losowych Lochach nie zawierały żadnych łupów, gdy drużyna miała ustawione „dowolne łupy” lub gdy minął okres ochrony łupów
  • Jelonek Mistrza jest od teraz dostępny do handlu na Rynku, zgodnie z zamiarem
  • Dodatkowe mniejsze poprawki grafiki, interfejsów, animacji, dźwięków i lokalizacji